.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران رتبه دوم كشور دردفاترپيشخوان دولت

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری مازندران گفت: مازندران رتبه دوم کشور دردفاترپیشخوان دولت را داراست

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمدجمشیدی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار درجلسه کارگروه دفاترپیشخوان خدمات استان با اشاره به سیاست دولت مبنی بر واگذاری خدمات دستگاه های اجرایی به مردم است گفت: ۷۵۲ دفتر پیشخوان دولت درشهرها وروستاهای مازندران فعالیت می کنند.
وی ضمن اشاره به اینکه راه اندازی هردفترپیشخوان دولت ،صدشغل ایجادمی شود گفت:دولت با ایجاد این مراکز درصدد است تا امورات دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند تا از رجوع مردم به دوایر دولتی کاسته شده ودروقت وهزینه آنها صرفه جویی گردد.
جمشیدی گفت: مخابرات،پست،پست بانک،ثبت احوال،حمل ونقل ،بیمه خدمات درمانی ،ازجمله دستگاه های دولتی هستند که تاکنون در این دفاتر به عرضه ۲۷ نوع خدمات می پردازند.
وی تصریح کرد: درحال حاضر ایجاد دفاتر در شهر ها به دلیل تکمیل ظرفیت ها متوقف گردیده وتنها درروستاهای استان با رعایت استاندار های تعریف شده در اساسنامه این دفاتر دایر خواهند شد.
جمشیدی افزود:مازندران دارای ۳۱۲۰ روستا می باشد که در ۳۵۰ روستای بالای ۲۰۰۰ نفر جمعیت و۶۵۰ خانوار استان، دفاتر پیشخوان دولت ایجاد خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندارهدف از ایجاد این دفاتر را اقتصادی نمودن این بنگاه ها وخدمات رسانی درست به روستاییان اعلام کرد وگفت: باید مکانیزمی تعریف گردد تا این مراکز وجوه دریافتی از مردم را درپایان همان روز به حساب دستگاه مربوطه واریز نمایند تا گردش مالی آنها همواره شفاف باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.